Otrzymuj bieżące wiadomości.

Podaj swój e-mail, by otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

nie teraz nie, dziękuję
Moje konto Moje konto

FAQ

1. Kto jest właścicielem sklepu www.bajaklejki.pl i z kim zawieram umowę sprzedaży?

Właścicielem sklepu internetowego www.bajaklejki.pl jest:

Cykada Polska Sp z o. o.

ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa

KRS 0000452458, NIP 524 275 73 76

REGON 146547113

ADRES DO KORESPONDENCJI i PRZESYŁEK

Biuro handlowe

ul. Kazimierzowska 16, 08-110 Siedlce

tel. 25 755 12 87


2. Czy jest możliwość zakupu osobiście?

tak ale tylko produkty które aktualnie znajdują się na stanie magazynu fizycznie


3. Ile kosztuje przesyłka?

Koszty przesyłki uzależnione są od sposobu płatności. Przy przedpłacie pieniędzy na nasze konto, koszt wysyłki wynosi 15,00 zł. brutto, natomiast przy pobraniu 20,00 zł. brutto. Dodatkowo udostępniamy Państwu wysyłkę darmową .

Aby z niej skorzystać należy złożyć zamówienie za minimum 300,00 zł. brutto i dokonać przedpłaty na konto. Koszty wysyłki są zawsze stałe, bez względu na ilość zamówionych produktów.


4. Czy mogę otrzymać paczkę poza granice Polski?

Tak. Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od aktualnego cennika poczty polskiej + VAT, lub cennika firmy kurierskiej.


5. Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Jeżli nie nastąpiła jeszcze wpłata lub nie zostało wysłane potwierdzenie przesyłki za pobraniem, możemy dokonać zmiany w zamówieniu.


6. Ile mam czasu na zapłacenie za zakupiony towar?

Regulaminowy termin wynosi do 7 dni roboczych. Po tym terminie, zamówienie zostaje anulowane.


7. Jakie są dokładne dane potrzebne do przelewu?

Cykada Polska Sp. z o.o.

ul. Świeradowska 47

02-662 Warszawa

numer konta:

UWAGA !!! W tytule przelewu koniecznie proszę podać numer zamówienia lub faktury. Są to wystarczające dla nas informacje. Jeżli informacje te nie będą podane, może to znacznie wydłużyć czas realizacji zamówienia lub je całkowicie uniemożliwić.


8. Czy jest możliwość płatności kartą kredytową?

Tak udostępniamy taką możliwość w systemie Przelewy24


9. Po jakim czasie od zamówienia towaru, mogę się spodziewać dostawy?

Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni (liczony w dniach roboczych).
W większości przypadków, czas realizacji zamówienia nie przekracza 2-3 dni.

Jeżeli wybrana została płatność z góry, zamówienie zostanie przekazane do realizacji po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.

W przypadku wybrania płatości za pobraniem, zamówienie jest przekazywane do realizacji w dniu złożenia zamówienia.

Od momentu wysłania przesyłki, paczki docierają na miejsce w następującym czasie:

a) Na terenie Polski:
Czas dostawy wynosi od 24 do 48 godzin.

b) Na terenie Unii Europejskiej:
Czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
O wysyłce paczki zawsze informujemy specjalnym e-mailem.


10. Otrzymałam/em maila, że paczka została już do mnie wysłana, jednak jak dotąd nie dotarła na miejsce. Co należy zrobić?

Jeżli w przeciągu 7 dni od wysłania przez nas powiadomienia o wysyłce, towar nie dotarł do Państwa, prosimy o kontakt z nami - postaramy się wyjaśnić sprawę jak najszybciej.

 
11. Co zrobić, gdy otrzymany towar jest inny, od zamawianego?

Jeżli tak się stało, to przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny oraz odesłanie do nas paczki. Wszelkie koszty dodatkowych wysyłek zostaną zwrócone przez sklep.

 
12. Na czym polega procedura reklamacji towaru?

a) Prosimy o kontakt mailowy, w którym powinno znaleść się wyjaśnienie dotyczące powodu składania reklamacji, oraz swoje dane osobowe.
b) Prosimy wysłać towar na adres działu reklamacji Cykada Polska:

Cykada Polska Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
08-110 Siedlce
ul. Kazimierzowska 16

KONIECZNIE wraz z: - danymi osobowymi oraz informacją na temat zaistniałego problemu.

Wszystko łącznie proszę wysłać w paczce z produktem.

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń może skutkować odmową przyjęcia towaru do reklamacji.

Jeżli reklamacja zostanie uznana za zasadną, wówczas zwracamy koszty przesyłki jakie poniósł klient. Jeżli reklamacja okaże się bezzasadna, wszelkie koszty transportu pokrywa kupujący.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 
13. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

W przypadku zakupu przez internet. Oczywiście, mają Państwo na to 14 dni od otrzymania produktu.

Zwracany towar należy przesłać na adres:

Cykada Polska Sp. z o.o.
08-110 Siedlce
ul. Kazimierzowska 16

na koszt kupującego.

 
14. Czy moje dane osobowe są chronione?

Składając zamówienie, klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta do innych działań marketingowych firmy Cykada Polska Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Tużycka 8 lok. 6, 03-683 Warszawa
Dane osobowe umieszczone w bazie danych firmy Cykada Polska Sp. z o.o. są przetwarzane wyłącznie dla jej potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.